Algemene Ledenvergadering RZB op 25 juni 2021.

De Algemene ledenvergadering van Rood Zwart Baflo wordt gehouden op vrijdag 25 juni 2021. Onderaan dit bericht vindt u de agenda voor deze vergadering.

Door de Covid-19 pandemie was het helaas niet mogelijk om deze vergadering eerder te houden. Ook nu zijn we nog gebonden aan een aantal maatregelen.

In het clubhuis kunnen we naast de bestuursleden maximaal 20 leden toelaten. Dit betekent dat indien u wilt deelnemen er moet worden aangemeld. Dat kan via het e-mailadres: info@roodzwartbaflo.nl

Er worden 2 vergaderingen achter elkaar aan gepland. De aanvangstijd van de eerste vergadering is 19.30 uur en de aanvangstijd van de tweede vergadering is 21.30 uur. We beginnen te plannen met de eerste vergadering met aanvang 19.30 uur. Als het maximum aantal van 20 aanmeldingen is bereikt gaan we door met de planning van de tweede vergadering. De planning gebeurt onder het motto: wie zich het eerst meldt, wordt als eerste gepland.

Mochten zich meer dan 40 leden voor deze vergadering melden, dan gaan we op dezelfde dag om 17.30 uur een derde vergadering plannen. Dit betekent dat degene die zich als lidnr.. 41 en volgend meldt gepland wordt voor deze vergadering.

Mochten zich maximaal 20 leden voor de vergadering melden, dan wordt er natuurlijk maar een vergadering gepland en wel om 19.30 uur.De stemmingen zullen worden bijgehouden door de secretaris en de totale uitslag zal pas aan het einde van de laatste vergadering bekend worden gemaakt.

Voor de agenda van de algemene ledenvergadering klik hier: Agenda ALV van 25-6-2021 RZB