In aanloop naar ons jubileumweekend (11-12-13 juni) gaan we de komende weken alvast wat herinneringen ophalen over de afgelopen 25 jaar bij vv Rood Zwart Baflo door middel van wat ‘Jubileumspecials’ en ook om iedereen alvast warm te maken voor dit jubileumweekend! 🤠

In dit 6e deel blikken we terug op de ‘weekendjes Itteren’. Op 13 juni hebben wij dus o.a. Rood Zwart Delden te gast, die een leuk uitstapje richting het ‘hoge Noorden’ maken. Andersom maakten wij als club, zowel in 2004 (heeft iemand hier nog foto’s van?) als in 2009, aan het einde vh seizoen, de verre reis naar het ‘diepe zuiden’, namelijk naar Limburg, naar een dorpje dat luistert naar de naam Itteren, vlakbij Valkenburg en Maastricht.

Iemand enig idee hoe wij daar destijds verzeild zijn geraakt? Gezellig was het altijd wel. Er was een groot voetbaltoernooi, met heel veel teams, met een grote feesttent, waarbij vaak de 1e avond werd afgesloten in de feesttent, en de 2e avond in Valkenburg.

Doordat er op de 1e avond vaak al flink werd gepiekt in de feesttent, werden er voetballend geen noemenswaardige resultaten behaald. Wel bewaren we fijne herinneringen aan het inmiddels ter ziele gegane toernooi en vereniging IBC ‘03 te Itteren.

Benieuwd naar alle foto’s van deze Jubileumspecial? Check: https://www.flickr.com/gp/200165728@N06/5oP11yfu6Z voor alle 80 foto’s 👈🏼

Tot slot: over deze ‘Jubileumspecials’: het is allemaal leuk en positief bedoeld, en de foto’s worden zorgvuldig uitgezocht. Niemand hoeft zich zorgen te maken dat er vervelende dingen tussen zitten, nadrukkelijke insteek is dat het voor iedereen leuk is. Mocht er toch iets tussen zitten wat je niet leuk vindt, meldt het dan, dan verwijderen we het.

Ook zijn wij heel erg druk bezig om ons RZB Media Archief zo compleet mogelijk (en zo overzichtelijk mogelijk) online beschikbaar te stellen voor iedereen. Met foto’s door de jaren heen, maar ook zoveel mogelijk krantenartikelen etc. Ook nog input? Bericht ons dan! Dan kunnen we kijken of we het al hebben, of nog niet! 🙏

En nogmaals, kom dus ook naar ons JUBILEUMWEEKEND van 11-12 en vooral zaterdag 13 juni 2026, trommel je (oude) (voetbal)vrienden op en kom massaal, dan maken we er een prachtig jubileumweekend / reünie van! Ook niet-leden of alle overige geïnteresseerde (voetbal)liefhebbers zijn natuurlijk van harte welkom! Zegt het voort! Check alle info hier: https://roodzwartbaflo.nl/rzb-jubileumweekend-2026-2/ 👈🏼
Forza RZB! 🔴⚫️
