We gaan een prachtig weekend tegemoet, met prachtig weer, vrijdagavond een 1e Super Friday ooit, en zaterdag voor de 3e keer in 8 jaar tijd, een KAMPIOENSWEDSTRIJD van het 1e, op ons eigen sportpark! ☀️
Vanavond spelen zowel ons dames 18+ team als ons heren 35+ team hun speeldag in Baflo. Wat betekent dat er maar liefst 8 andere clubs op bezoek komen vanavond voor in totaal 20 wedstrijden op ons sportpark! 🥵

Morgen speelt het 1e dus om 14.30 hun KAMPIOENSWEDSTRIJD, tegen het Eenrum van oud-RZB keeper Anton Brontsema. Al moet het natuurlijk allemaal nog wel even gebeuren, en spannend zijn dit soort wedstrijden altijd! 🥺

Kom dus massaal vrijdagavond en zaterdagmiddag naar ons sportpark, genieten van mooi weer, spannend voetbal, een leuke ambiance en een lekker drankje! 🍻
(Zowel het 2e (op Schier 🏝️) als het zondagelftal (in Groningen) spelen een uitwedstrijd)
PS: steun ook onze club, en schaf dit weekend je jubileumloten aan, check: https://roodzwartbaflo.nl/rzb-jubileumloterij/ 👈🏼

Verder zijn er prachtige collectorsitems als ‘Jubileummerchandise’ beschikbaar, zoals sjaals en een jubileum standaard shirt en ook een wedstrijdshirt! 🚀
(De gehele opbrengst van zowel de loterij als de merchandise, gaat naar de financiering van de jubileumactiviteiten!)

Forza RZB! 🔴⚫️
En nogmaals, kom dus ook naar ons JUBILEUMWEEKEND van 11-12 en vooral zaterdag 13 juni 2026, trommel je (oude) (voetbal)vrienden op en kom massaal, dan maken we er een prachtig jubileumweekend / reünie van! Ook niet-leden of alle overige geïnteresseerde (voetbal)liefhebbers zijn natuurlijk van harte welkom! Zegt het voort! Check alle info hier: https://roodzwartbaflo.nl/rzb-jubileumweekend-2026-2/ 👈🏼

