Niet alleen zaterdag (zie volgende post) was het dus feest bij de club, maar ook op de vrijdag al, met zowel het Dames 18+ en Heren 35+ team, die beiden hun speeldag hadden in Baflo, waardoor er dus 10 verschillende teams op ons sportpark (en kantine) waren! 🙏

Vooraf werd er al even een leuke gezamenlijke teamfoto gemaakt, en sportief ging het ook niet onaardig. Het herenteam pakte veel punten en kan zelfs, geheel onverwacht, ook nog KAMPIOEN worden op de laatste speeldag, met slechts 2 punten achterstand op de koploper.

Ook het nieuwe damesteam kwam goed voor de dag, met verzorgd spel, 1 overwinning, 2 gelijke spelen en een nipt verlies. Daarna was het groot feest in de kantine, en was het aanpoten voor het barpersoneel! 🥵

Om het verhaaltje compleet te maken: ook op zondag werd er goed gepresteerd, met een mooie overwinning op GRC Groningen (4-5). Ook het avontuur van het 2e op Schiermonnikoog was erg geslaagd, maar helaas eindigde dit zonder punten.

Wel kregen wij van het bestuur van de Monnik een mooie vaan van de club mee ivm ons 25 jarig bestaan. 🙏

De meeste foto’s zijn weer gemaakt door huisfotograaf Libertus Knol. Kijk voor alle foto’s in het RZB Media Archief: https://www.flickr.com/photos/200165728@N06/albums/ 🍿
