Na vele jaren, staat het eindelijk weer op het programma: een wedstrijd tussen het 3e elftal van de zaterdag tegen het zondagelftal van onze mooie club! 🔴⚫️

Deze ‘clash of the century’ is natuurlijk een hele mooie toevoeging aan het jubileumprogramma. Beide teams trainen al bijna 5 jaar lang gezamenlijk op de woensdag, in een hele gemoedelijke sfeer, onder leiding van Pieter Buma. De wedstrijd zal dan ook op een woensdagavond gespeeld worden, en wel op woensdag 3 juni, aftrap 19.30 uur, scheidsrechter R. Kruit! 💪🏻
Deze avond zal zeer waarschijnlijk met het mes tussen de tanden worden gespeeld, want er staat nogal wat op het spel. Afgezien van de inzet van een mooie wisselbokaal, gaat het natuurlijk vooral om de eer. Er moet hoe dan ook dus ook een winnaar komen, is het niet na desnoods 120 minuten voetbal, dan zullen penalty’s de beslissing moeten brengen. 🏆
Waar we de laatste tijd helaas sterk afhankelijk zijn van externe tegenstanders, die wel/niet genoeg spelers bijeen kunnen krijgen, hebben beide RZB teams het initiatief met groot enthousiasme ontvangen, en staan er 2 selecties van 17 man! 🚀
Wie gaat deze slijtageslag winnen?! Welk team kroont zich tot de koning van de woensdagavond en mag zich dat een jaar lang noemen?! 🤪 Komt dat zien, komt dat zien! 🥳🍿