Afgelopen weekend heeft het zondagelftal zijn laatste competitiewedstrijd van het seizoen gespeeld (0-4 verlies tegen een erg sterk Engelbert 2) en daarna afgesloten met een gezellige BBQ voor het team, gastspelers, kids en overige betrokkenen bij de zondagafdeling.

Ondanks het regenachtige weer (wat boffen we met onze mooie overkapping op de club) was het een hele geslaagde middag. Waarbij (helaas) ook afscheid werd genomen van leider Ron Lantink en van speler Emiel Dijkstra. En er nog verschillende mensen in het zonnetje werden gezet. 💐



Het zondagelftal is uiteindelijk op een hele keurige gedeelde 5e plek geeindigd, en speelt nog 1x dit jubileumseizoen, namelijk op woensdagavond 3 juni, tegen het 3e elftal van onze zaterdagafdeling! 👀⚔️

Ook de meeste van deze foto’s zijn weer van onze clubfotograaf: Libertus Knol! 📷
